المحرر موضوع: مشكلتي مع شركة كوكاكولا  (زيارة 23 مرات)

مستشار

  • Sr. Member
  • ****
  • مشاركة: 369
    • مشاهدة الملف الشخصي

مشكلتي مع شركة كوكاكولا

« في: أيلول 27, 2021, 09:11:03 صباحاً »
تقول (س.س) مشكلتي مع شركة كوكاكولا بدأت لما اتهورت وتخيلت اني بتعامل مع شركة كبيرة ليها اسمها وخاصة انها مبقتش منتشرة زي الاول فطلبت اونلاين وغلطت و دفعت كمان بالفيزا؛ مكتوب على الويب سايت اقصى مدة للتوصيل يومين!

والنتيجة ان الاوردر طلبته يوم ٢١ سبتمبر حد اتصل اكد العنوان وقالي الاوردر هيوصلك بكرة.

ومن ساعتها وبقالي اسبوع كل يوم النهاردة لا بكرة وشوية حد يتصل يقولي اصل الاوردر فيه حاجات مش متوفرة هنضطر نعمل ريفند اقوله تمام يقفل يتصل واحد تاني يقولي انا اتصرفت وجهزت لك الاوردر وبكرة الصبح هيكون عندك الكلام دا امبارح مع اعتذارات بقى وتأكيد ان ٩ الصبح الاوردر هيكون عندي النهاردة افاجئ ان حد بيكلمني يقولي استني تاني لبكرة او اعمل لحضرتك ريفند.

طبعا انا قلتله يعمل ريفند والله اعلم الفلوس هتوصل ولا لأ لاني بدأت احس اني فعلا بيتنصب عليا.

وفوجئت بشكاوي ناس تانية فالتعليقات للأسف شفتها متأخر.

رقم الكول سنتر فالرسالة المسجلة من ١٠ ل ٨ معادا الجمعة وبعد طبعا محاولات اتصال كتير طلعوا شغالين ل ٥ يعني حتى الرسالة المسجلة غلط.

فحقيقي بنصح اي حد ميكررش غلطتي ولو غلطت متتهورش اوي وتدفع اونلاين علشان تبقى الخسارة معنوية بس